Dying

  2013-04-24 / 21:37:20 / Vardag /
 
Ingen kan nog förstå hur trött jag är idag. Skulle jag stänga ögonen känns det som om dom aldrig skulle kunna öppnas igen. Cirkelpasset jag var på i Måndags värker fortfarande i armar och ben. Petar någon på mig så skriker jag haha. Dagen på jobbet idag gick bra. Fick steka fetaost biffar i 3 timmar. Kanske inte det roligaste, men var lite kul att en dam kom in och frågade vem som gjort biffarna och att dom var sååå goda. Räckte då upp handen borta vid stekplåten lite försiktigt. Hon blev lite förvånad haha (kanske för jag var så ung eller nått) men tackar glatt. Blev lite lätt stolt där en stund haha:))) Sedan drog jag upp till Gustav Adolfs kyrkan i stan för att möta upp med resten av min konfirmationsgrupp för att öva inför the big day. Den timman gick fort och drog sedan hem. Ska nu gå och lägga mig, kommer stupa direkt så pussgodnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious