Hairomology typ

  2013-04-21 / 10:00:00 / Allmänt /
 
Får ofta komplimanger för mitt hår även fast jag själv tycker det känns som en rishög med utväxt haha! Dessa är iaf de produkter och verktyg (kam man kalla det de?) som jag använder.
  • Den första lila flaskan är en gåva jag fick av min frisör sist jag va hos henne som är en kräm man tar i nydushat hår för att det inte ska bli lika frizzit sen när det torkar. Väldigt bra faktiskt!
  • Den gula flaskan, hahah vem har inte den vanliga hederliga balsamsprayen hemma?? Jag använder iaf den flitigt fortfarande när jag borstar mitt hår. Håret blir mycket mjukare av det, 5 av 5 toastar får den i betyg haha!
  • Den tredje röda flaskan är Heat protection. Alltså skyddar mot värme om du plattar eller lockar håret. Very good. 
  • Min hårfönare är la inget speciellt.. men det jag tänker på när jag fönar är att alltid ha på så kall luft som möjligt.
  • Platttång! Det är verkligen inte ofta jag plattar mitt hår för jag har redan spikrakt. Men ibland måste man! Denna platttången är iaf från England, men vet att den går att beställa hem. Grymt bra!
  • Locktång, även denna från England. Gör otrolig fina korkskruvs lockar. Det kom med en varmehandske oxå då det är väldigt lätt att bränna sig annar! (själv gjort det några gånger) blää.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious