Hello Skara!

  2013-04-26 / 16:30:00 / Helg /
Min & Mammas älsklingsväska i märket Mulberry, köpt i Dubai.
 
Hejsan alla goa. Nu sitter jag förmodligen i bussen mot Skara med min konfirmationsgrupp. Ska upp dit hela helgen så får se om jag hinner mobilblogga lite (hoppas det finns täckning?!?!) Vet faktiskt inte riktigt vad vi ska göra där... Vi ska typ vara ute hela Lördagen med nått Spex (spex??) som ledarna kallar det där man får uppträda osv. Ska dock inte va med men några andra ska det så ska la bli kul att det. Kommer la förmodligen be till gud en del, amen. Sen ska vi ju kaoza med såklart hahahah, nää jag skoja bara... eller gjorde jag;)
Ska iaf fortsätta käka min lilla chokladkaka så pusshej så hörs vi snart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious