Ida Sjöstedt

  2013-04-21 / 15:00:00 / Allmänt /
 
4 Maj är det min konfirmation och på bilden ovan är min konfirmationsklänning. Det är en Ida Sjöstedt klänning från Jolina på 1199 kronor. Tycker själv att den är ganska dyr, men det var mamma som hittade den, så självklart fick jag köpa den för att hon med kan använde den haha;) Är väldigt nöjd iaf! Jag är inte ultrasmal så den tar fram mina kurvor eftersom den sitter ganska tajt haha.
Nu kommer problemet, vad ska jag ha för skor!? Jag är redan 1.70 lång, så några klackskor funkar ej.. Tänkt på silvriga glittriga Marenas från Jolina men dom fanns inte kvar i min storlek, snyft.
Har ni några förslag? Please help.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious