Isabell Persson

  2013-04-09 / 22:29:41 / Allmänt /

Ja här är jag:) En svensk tjej på 15 år från Borås. Jag har bara bott här i 2 år men ska snart flytta igen till andra sidan Borås för att komma närmare stan. Jag har flyttat 13 gånger förr, bland annat 3 år till England, Italien i ett år och resten runt om i hela Sverige. Anledningen till att jag flyttat så mycket är att pappa är pilot och mamma är flygvärdinna så deras baser flyttas.

I min familj finns Mamma Hilde som är hel Norsk (vilket gör mig halv norsk) Pappa Jonas och min syster på 11 år vid namn Hannah:)
Vi har även en hund som heter Molly, 3 katter, Meja, Pippi och Tuss + våran guldhamster Max!
Har guldvärda vänner med, ni vet vilka ni är!

Jag dansar, spelar tennis och gymmar på onyx! Sen går jag även i konfa och måste hinna med skolan, blir lite stressigt ibland!

Jag har världens dåligaste humor och skrattar åt allt nästan! Men är det något som måste tas seriöst, då kan jag genast bli seriös och mina ledaregenskaper kicka in (det är vad alla jag känner säger iaf haha)

Lite kort info om mig! Har ni några frågor så tveka inte att fråga:) puss&kram

Kik-bellapersson
Instagram-isabellperssonn




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious