Lost in magic space

  2013-04-23 / 20:14:00 / Allmänt /
  
 
 
Hejsan hoppsan, lite djup rubrik sådär på kvällen. Testade på att redigera litegranna.. gick la sådär. Blev inte alls nöjd, men ni får se mitt misslyckade försök ändå<33333
Har ju en stendator så kan inte ha photoshop på den.. suger getost. Jag har äldsta versionen av photoscape istället + paint hahah. I alla fall, när jag skaffat mig en lite bättre dator är photoshop det första jag tänker ladda ner/skaffa/betala för att få. Till bilderna då, översta ser ju ut som jag har korv som hår eller nått och andra bilden vet jag inte vad jag håller på med... Känner att jag håller på att bli lite av en överklass orre haha! Ljusar upp mina bilder, bilder på mat, blogg, magic space bilder, systemkamera lalalala... Jaja slut på mitt tjat.
Detta var ett otroligt onödigt inlägg, men varsågoda hahaha..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious