PRAO JAO

  2013-04-22 / 20:02:00 / Allmänt /
 

 
Hej alla goa! Idag började min prao vecka på Harrys Restaurang&Bar! Var där klockan åtta imorses (sorgligt eftersom det är tidigare än skolan börjar tillochmed..) och blev satt i jobb direkt. Fick förbereda allt från grönsaker, kött, ost och revbensspjäll till lunchbuffén som började kl 11.30:) Medan gästerna var där, fixade jag lite, diskade, hämtade tallrikar från gästerna osv. Sedan vid 14.00 fick vi äntligen äta!! Var så hungrig och det var jättegod mat! 
Slutade iaf vid 15 när allt var diskat och klart. Fördrev tid på stadsbiblioteket och i lite affärer tills jennifer praoat klart då vi sedan åkte till ett pass på onyx. SHIT SÄGER JAG BARA, ett cirkel pass på 45 min och tro mig.. Det dödar, kan inte lyfta armarna över axlarna.. Stroke varning kanske? lol. 
Är iaf nu hemma och gottar mig vid tven med grapefruit + yoghurt och fil, nam(y)
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious