Cheers to the freakin weekend

  2013-08-17 / 17:50:00 / Helg /
min lilla guldklimp
 
Idag är det lördag gott folk! Förlåt för ingen uppdatering igår men fick ingen tid till varken mobil eller dator. Sov till klockan 13. Sen drog Jennifer hem och sen vid fyra kom Elin's föräldrar för att hämta henne. Dom skjutsade mig till bussen som gick in till stan. Fredagkvällen tillbringades med min goda vän Emelie och massa andra trevliga människor! 
Idag ska iaf hela grannskapet på grillparty hos en av familjerna som bor här. Tack och lov så har dom en tonårsdotter på 16, så kvällen kommer ju inte va helt dötråkig! Men underhåll mig gärna genom att fråga på ask!


Karolina

meeeen va söt

2013-08-17 @ 20:52:19
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious