Don't fall in love, fall of bridges it hurts less

  2013-08-27 / 21:13:27 / Outfit /

Dagen har tillbringats i skolan, blev inte så mycket plugg utan mer prat om nästa sommar och resor osv. Herregud måste skärpa oss snart...
Sedan var det hem direkt idag för en gångs skull! Plugg, mat & tennis! Riktigt bra eftermiddag!

P.S, ville bara berätta en grej. Minns ni att jag skrev att jag beställt en barbourjacka? Fick den igår. Men det var fel jacka. + så har dom dragit 3000 från mammaa konto. Lurade totalt. Fyfan. Kolla noga vilka sidor ni beställer från!
Fick dock min bikini som jag är supernöjd med, kommer bild imorn!




Karolina

Vilken sida var de du beställde ifrån? Fyy så tråkigt!

Svar: barbourjacketsoutletuk eller nåt... jaa! såg så fram emot den:(
Isabell Persson

2013-08-27 @ 22:53:52
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious