In the caar

  2013-08-06 / 09:00:00 / Familj /

hittade en söt bild på min hund molly bland maskrosorna på ängen
 
Just nu sitter jag förmodligen i bilen mot Norge! Ska dit och hälsa på släkten och ha det gött den sista veckan av lovet (snyft, tagga höstlov haha!) Har ca 3 timmar bil kvar, sen 3 timmar färja från Strömstad till Sandefjord, sen 3 timmar bil igen ner till Kristiansand. Feett långt, men är man van så är man. Har iaf fixat massa tidinställda inlägg. Det blir lite av en "fotovecka" om man säger så, kommer bara massa sommarbilder som jag tagit osv. Ska se om jag hinner blogga lite från morfars dator annars hör vi normalt på måndag igen! Puss på er
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious