Just another day

  2013-08-28 / 22:27:06 / Vardag /
 
Hej och förlåt för nada uppdatering idag men har verkligen fokuserat på att plugga för en gångs skull! 
Fick klart matten iaf:)) Imorn är det fotografering i skolan, och jag kräver att jag ska bli bra haha! Jag menar det är sista året... man borde bli bra haha:(
Direkt efter fotot  är det idrott och sen ska jag direkt ner till stan när skolan slutar och träna på onyx. Toppendag blire säkert!
 
Questions&Answers
 
Q: Vilken sida var de du beställde ifrån? Fyy så tråkigt!
A: Nån barbourjacketsoutlet.net typ.. Ja såg verkligen fram imot att ha en fin höstjacka!
 
Q: Vart kommer sjalen/scarfen ifrån? :)) första bilden va jättefin!
A: Leo är från tessie och svarta från nån liten affär i göteborg! Minns tyvärr inte namnet..tack goding!
 
Q: hej, kan du inte göra ett inlägg om vilka bloggar du läser? vore kul, eller du kanske kan tipsa om några som är värda att läsa? kram :)
A: Ja ska jag nog kunna fixa!! Kramis!
 
Q: hur mycket smink brukar du ha till vardags ? :)
A: Kan göra en videoblogg om det snart!!:D
 
Q: Åh älskar ditt hår! Är det naturligt eller lockar du? :)
A: Åh tack! Mitt hår är naturligt spikrakt faktiskt! Så använder en locktång!:)
 
Q: Hur gammal är din syster? Vilken klass ska hon börja?
A: Min syster är 11 och började precis sexan!


fgthj

gör videon snart!! :D

2013-08-31 @ 19:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious