lördag

  2013-08-31 / 22:36:43 / Helg /
Förlåt för ingen uppdatering på två dagar men först i torsdags satt jag på akuten i 7 timmar för mitt knä är sönder och igår var det nollningen för alla nya ettor på teknis.
 
jag & jennifer (+ mitt coola bandage) i våra fina nattlinnen från Ullared hihi
 

Sen ett år tillbaka haft jag haft en knäskada i vänster knä. Vi vet inte vad det är osv. Så flera gånger under året som gått så har mitt knä knäckts åt två olika håll, gör svinont. Och då i torsdags så hoppade jag fel på benet och gjorde en volt rakt ner i en backe. Blev akuten i 7 timmar i väntan på ortoped. Men har nu magnetröntgat och ska vila mitt ben till vi får svar osv.
Början av fredagskvällen började med tacos hos Elin med Jennifer också. När klockan var runt sju drog jag och Elin till Brämhult för lite festligheter. Sedan drog alla människorna vi va med till nollningen där det var hur många glada människor som helst. Hade en toppenkväll!
Idag kom jennifer hit och vi har gjort guacamole, fotat, lyssnat musik, ätit. Riktigt mysigt iaf!
 
Till dig som ville att jag skulle göra videobloggen, den kommer upp så fort jag får tid!
 
 


Anonym

skulle inte du kunna visa dina hunters? detaljer osv

2013-08-31 @ 23:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious