Gästbloggare

  2013-12-23 / 12:21:22 / Vardag /
Hej Isabells bloggfriendos!
Jag och Sid (Jennifer) ska vara gästbloggare här på Isabells blogg som hon nämnt innan! 
Blev så fruktansvärt sur för jag hade skrivit klart ett inlägg precis och då stänger sig appen ned så får skriva allt på nytt igen..

Imorgon är mysigaste dagen på året, när man får paketer, umgås med nära och kära, kör paketleken, äter god mat och bara har det allmänt trevligt. 

Pratade för en stund sen med lilla isabell och hon har tagit så fina foton på allt och alla och jag har lust att döda henne varje gång hon skickar en bild. Saknar den lilla skiten och hoppas att hennes semester blir skit dålig med jätte lite shopping och att det regnar som de aldrig gjort förut.. 

Idag så ska jag inte göra speciellt mycket, städa lite men annars bara vila för jag har åkt på en rejäl förkyldning.. Kanske tvingar hit Sid sen, vi får se! Ikväll kommer min syster hem och imorgon så bär de av till min morfar och där ska vi tillbringa hela kvällen! 
Jennifer kommer säkert skriva något inlägg här snart men just nu har hon troligen fullt upp med att flytta.. 
Om inte jag bloggar får ni ha en riktigt jäkla bra jul! 
Btw förlåt för jätte tråkigt inlägg utan bilder, kan fixa de sen, puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious