I am such a bad person

  2013-12-21 / 12:25:44 / Familj /
 
Hej mina godingar! Är otroligt tacksam till er som faktiskt kollar in på bloggen även fast jag inte uppdaterar! Har helt enkelt inte haft tiden att göra det på senaste.. Men nu händer det en del kul grejer framöver så kände att jag ville dela med mig av det haha!

Idag mina vänner!! Åker jag till Thailand! Planet går 17.30 från Landvetter och är framme i Krabi klockan 06.00 Svensk tid och 12.00 thailändsk tid. Säger bara en grej.. det är 35 grader där just nu hihi. Jag har med mig min kamera och planerar att ta massvis med bilder! Ska även se om ag kan införskaffa mig ett vattentätt skal så jag kan göra en videofy me film om ni skulle vilja det??
Ska även köpa en del julklappar där så hoppas jag hinner med det.. En del till mig själv också iofs.
 
Men ja! En kul grej för er är ju att det snart är jul!! Fy va mysigt! Elin ocj jennifer kanske kommer gästblogga lite nu medan jag är borta, så hoppas på det! hihi puss


Sara

Vad heter appen?:)

2013-12-26 @ 20:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious