Lite smått och gott om mig:)

  2013-12-25 / 10:59:12 / Vardag /

Lite frågor och svar om mig (Elin) 

Vad har du för klädstil? Är du en modeintresserad person?

Jag måste nog säga att jag kan mode helt okej iaf men tycker det är väldigt roligt! 

Vad tittar du först på hos en kille/tjej?

Ögonen


Tycker du träning är viktigt?

Ja de tycker jag! Tycker om att träna osv men är rätt lat tyvärr:(

Skulle du säga att utseendet är viktigt?

Väldigt viktigt, vilket suger egentligen..

Vad skrattade du åt senast?

Skrattade väldigt mycket igår, åt olika grejer men bland annat åt när min lilla morfar sjöng!


Spelar du något instrument?

Nej det gör jag inte, skulle gärna vilja spela gitarr!


Vilken musik gillar du? Har du någon favoritlåt eller favoritartist?

Jag gillar all pop, hiphop, house osv osv, har nog ingen speciell artist direkt..


Lyssnar du mest på radio eller musik du själv väljer?

Musik jag själv väljer, är beroende av spotify!!


Om du bara fick ta med dig en enda sak till öde ö, vad skulle det vara?

Ett flygplan med fullt bränsle


Vilken talang skulle du ha velat födas med?

Att kunna sjunga!!

Om du kunde gå i pension imorgon, vad skulle du göra då?

Typ något jag aldrig upplevt innan

Om du kunde vakna imorgon med vilken magisk förmåga som helst, vad skulle det vara?

Flygaaaaaaaa

Om någon berättade för dig att du bara hade 9 minuter kvar att leva, vad skulle du göra under de nio minuterna?

Skulle berätta för alla nära hur mycket de betyder etc

Vilket är det dummaste inköp du någonsin gjort?

Min päls, använder den aldrig för jag har dåligt samvete:(


När du var liten, samlade du på någonting (frimärken, serietidningar, snäckor, etc.)?

Fucking bratz eller va de nu heter haha;)


Vilken reklamfilm är din favorit?

Hatar reklam så ingen


Vilket TV-program skulle du vilja vara med i om du fick välja helt fritt? Varför?

One tree Hill, så jäkla najs, världens bästa serie!!

Har du några smeknamn? Hur fick du dem?

Jadu, Lelin är de namnet som isabell kallar mig har ingen aning hur hon kom på de men inte så svårt att komma på egentligen:)


Hur ofta umgås du med vänner?

Väldigt ofta!!

Vilken är din favoritdoft?

Vs bombshell


Vilken sport gillar du att titta på?

Fotboll och tennis


Vilken sport gillar du att utöva?

Tennis


Har du några tatueringar/piercingar? 

Har piercing i örat och vill väldigt gärna skaffa tatuering!

Vad spenderar du mest pengar på?

Mat och kläder


Om du plötsligt blev mångmiljonär, vad skulle du göra med pengarna?

Ååå skänka och shoppa

Vilken är din favoritfärg?

Rosa

Tycker du om att resa? Har du rest mycket? 

Älskar att resa, har rest rätt mycket ja!

Vilket land skulle du vilja besöka?

USA

Vart skulle du ta med mig på en första dejt?

läppglans haha och typ parfym


Vilka egenskaper söker du hos en partner?

Snäll, pratglad och bjuda på sig själv!


Har du lätt för att bli kär?

Nej de har jag inte..


Tror du på äkta kärlek?

Ja de gör jag nog!

Hur hanterar du situationen när ett förhållande tar slut?

Beror på om de är mitt förhållande eller en kompis

Föredrar du kramar eller kyssar?

Båda är väldigt mysiga!


Vad skulle du laga för mat om du hade en dejt hemma?

Inte något som man typ kan smutsa ner med iaf;)

Vad tror du är det största misstaget som folk gör i ett förhållande?

Bli fittiga efter ett tag tillsammans 


Vad får man absolut inte göra i ett förhållande?

Hålla på med andra 

Vilka är dina bästa egenskaper?

Bryr mig rätt mycket om mina närmsta vänner!

Om du kunde förändra dig själv på något sätt, vad skulle du göra och varför?

Skulle gärna ändra ansikte och kropp

Vad inspirerar dig?

Min mamma

Beskriv det pinsammaste du någonsin gjort?

Hahah,hell no, vissa vet och så får de kvarstå;)

 
Vad är det värsta du vet?

Ormar och fåglar


Brist på liv och eftersom jag typ lovar isabell att hålla igång här så var detta det första jag kom på, hoppas ni gillar det!


Puss och kram Elin





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious