New in

  2013-12-28 / 15:17:28 / Vardag /
Tjabbatjena hallååååå

Idag har jag, Siri, mamma och pappa varit i stan, jag fick köpt det jah ville och sedan så åkte vi tillbaks hem!

Jag fick med mig hem ett par nya primeboots:D I'm soooo freakin happy!!!

Jag har sedan innan svarta mellan höga prime men har velat skaffa låga hur länge som helst så äntligen blev de mina!!

Nu ikväll ska vi påhundraåringen ngt, på bio och även käka pizza på stantons!! Bästa pizzaatället i vbg;)

Puss och kram Elin 



 


Anonym

Så snygga! Vad kostade dom?!?!?!

Svar: De kostade cirka 3000!:)
Isabell Persson

2013-12-28 @ 19:03:50
Anonym

Funderar på att köpa mitt första par primeboots, ett par mellanhöga bruna. Men frågan är ju ifall dom kommer bli ute ur modet?

Svar: tror jag inte! primeboots är nog skor som aldrig går ut modet, kram
Isabell Persson

2014-01-03 @ 19:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious