Presents

  2013-12-26 / 17:40:06 / Vardag /
Tjenixen, tänkte nu visa upp lite snabbt och enkelt vad jag fått i julklapp,

Ett par Leo med rosa spets sov shorts, sååå himlans sköna och fick även underkläder till 

Längst upp:
1. Isadora Vibralash mascara, det är en svart mascara med tre olika nivåer med vibration på, väldigt bra må jah säga och mina fransar blir skit långa

2. Maybelline the rocket volym' express, gör ens fransar långa och inga klumpar! Har haft den innan men var i behov av ny så rekommenderar den!

3. Maybelline master drama khol eyeliner, en mjuk kol svart eyeliner, super bra

4. Isadora lip gloss sheer, ljust läppglans med mycket glitter

5. BB cream medium för oljig hy, passar mig perfekt eftersom jag inte gillar för tjock kräm

Sov mask i silke typ

Träningströja grå, från hm

Odd molly body oil och body scrub

HH simonsen plattång

Sen fick jag även presentkort på massor med olika affärer!

Detta var nog det mesta jag fick i julklapp, är superduper nöjd med mina klappar och tackar alla mina släktingar och vänner så hemskt mycket för alla dessa fina grejer! 

Puss och kram eliiiin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious