Redan söndag

  2013-12-01 / 01:34:17 / Familj /
Min fina mamma och syster ♡ 

Förlåt för ingen uppdatering men legat hemma med hög feber och drogat Gossip Girl. Säger bara en sak, hur kan dom få plats med så mycket drama i en och samma serie?? Jag får helt seriöst panik. Mina problem verkar som en prutt i rymden.. Dock är problemen inte alls så seriösa och jag förstår inte att folk egentligen klarar av att kolla på sånt och inte riktigt problem som tex krig i Irak.. Många frågor utan svar här i livet.

Jag blev iaf någorlunda bra idag under dagen så hjälpte mamma att måla taket på övervåningen. Sedan bokade vi bord på en restaurang i stan vid namm Grekiska Tavernan. En riktigt tjejkväll och riktigt mysigt var det. 

Idag gubbar är det första advent och 1 december på det. Jajamensan vad tiden går förbannat fort. Nu fattas bara snön så är hela sverige inne i sin julstämmning. Det betyder även att det bara är 20 dagar kvar till thailand. Iip can't wait! 

Fira nu advent med era nära och kära, puss godnatt



EMELIE

din lillasyster är så vacker! som du hjärtat

2013-12-01 @ 18:21:09
URL: http://repeatmoments.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious