Fy skäms på mig

  2013-07-28 / 22:51:00 / Vardag /
 
 
 
Hej godingar! Jag är jätteldesen att det inte blivit nån bloggning på flera veckor (herreguud) Men det är ju sommar lixom?! Datorn kommer inte i första hand tyvärr! Men nu tyvärr är det snart skolstart, inte riktigt än men iaf. Då ska jag verkligen försöka igen. Kommentarer, sms och kompisar tjatar på mig. Även fast jag inte bloggat så har min systemkamera varit med mig hela tiden och tagit massa bilder. Så framöver kommer det massor med inlägg om min sommar och inköp osv. Så ska jag ladda ner blogg.se appen (har typ inget minne på min telefon så därför jag inte har den) Så kommer det lite mer inlägg via min ajjfån. Dock blir det ju inte sådär tydliga systemkamera bilder, men bättre med iphone bilder och inlägg än inga inlägg alls? Eller?
Fått en liten nystart nu med ny header och design. tycks?
puss på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious