LOVE HUNKYDORY

  2013-07-30 / 16:00:00 / Vardag /
 
Under mitt sommarlov har jag hunnit införskaffa mig två Hunky Dory Japan Knit. Tyvärr är ljuset aldrig bra nog och jävlarna vill ju aldrig hänga som jag vill så blev två bilder frpn google. Sån skam. Men iaf den beiga köpte jag inne på NK i Göteborg när jag var där på tjejdag med Elin och Linnea. Den gick på 999kr men så värt det för använt den otroligt mycket. Den svarta köpte jag på Jolina rean. Jolina är en affär i Borås som säljer massa märkeskläder. Två gånger om året har dom en rea som börjar 6 på morgonen. Vissa är där redan klockan 2 på morgonen för att få en plats i kön. Jag var iaf där halv 5 med Elin och fick köpt min svarta kofta för 500kr. Nööjd.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious