Bästa skönhetstipset!

  2013-06-16 / 21:02:12 / Tips /
 
Mitt bästa skönhetstips är att alltid tvätta bort sminket, hur trött man än är – så snabbt av med sminket och på med en bra fuktkräm! Mycket sömn och mycket vatten är också toppen, det hjälper verkligen! En ännu bättre grej istället för att dricka vatten är äta vatten, så som vattenmelon och gurka. Kroppen absorberar det mycket bättre då. Ett jättebra tips för att motverka finnar är att verkligen försöka ta en ansiktsmask då och då. Den bästa är alltid den lite dyrare. Jag brukar unna mitt ansikte det. Jag tycker det hjälper. Men sen kanske man inte har pengar och då funkar hemmagjorda lika bra! Ska testa lite och göra ett inlägg snart:)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious