Bekännelser

  2013-06-03 / 18:10:00 / Random shit /
Jag säger "OMG" och "Ha gay" till nästan allt och i varje mening.
Jag har leverfläckar på heeeeela kroppen.
Jag gör alltid bortförklaringar, dom suger oftast men folk säger ändå att jag är bäst på det.
Jag har flyttat totalt 13 gånger i mitt liv, bland annat utomlands med.
Jag är halvnorsk och kan flytande norska.
Jag kan inte vara utan min mobil i en enda sekund men jag är ändå oftast hur seg som helst på att svara på sms.
Mitt hår är helt naturligt rakt.
När jag duschar tar det minst 40 minuter.
Jag hatar människor som tjafsar över sms, jag menar ska man så ska man irl, come at me bro.
Jag pratar hur mycket som helst i sömnen och gör oftast grejer i sömnen.
Jag spelar gitarr och älskar att sjunga.
Har sjukt stora mål jag vill nå för framtiden och sätter stor press på mig själv när det gäller skolan.
Jag hatar människor som bara svarar kort på sms, ja menar, hur jävla svårt är det att skriva en mening!?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious