sjättejunitvåtusentretton

  2013-06-06 / 14:00:49 / Kompisar /
haha var tvungen att bjuda med mig av denna!
 
Min fina vän Elin, nere i varberg.
 
Vet inte riktigt om man kan säga godmorgon fortfarande, men godmorgon iaf! Vaknade vid tio och gick rakt upp till cykelen. Cyklade 8 km och åt sedan frukost. Sedan bad mamma mig att plocka blommor, för vi får gäster ikväll och det första jag gör är att doppa ner händera i ett par brännässlor... Bra gjort Isabell. Fast nej.
Igår var det en mysig kväll, alla andra har ju slutat skolan men vi har ledigt idag, men har avslutning imorn. Suck asså. Igårkväll var jag iaf med en av mina bästa vänner Emil Pousar och hans familj. Vi grillade och det var jätte mysigt! Drog sedan vidare och stötte ihop med några andra polare som vi var med en stund. Riktig härlig sommarkväll! 
Idag kommer Jennifer hit och vi ska fira national dagen med resten av familjen + en annan. Ska grilla och tror nog det blir riktigt mysigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious