17-18/5

  2013-05-19 / 18:21:00 / Helg /
 
la upp detta inlägget igår men det kom tydligen inte med, helt cp

Vilken asgo fredag lördag! Vädret har varit såååå varmt och gött, lixom varit runt 26-28 grader i solen. Kan inte sluta le!! Efter skolan i fredags drog jag och några kompisar ner till stan där vi tog en glass och chillade lite. Sen åkte jag och Elin hem till henne där vi la oss direkt i solen. O m G. Äntligen fått lite färg på min bleka kropp!! Kan dock inte ligga så länge i solen då jag har otroligt många leverfläckar som har vädigt stor chans att få cancer i sig (ärvt det från mamma som har haft hudcancer) Så vi fick ta lite pauser i mellan åt med frukt och lackning av naglarna. Hela fredagskvällen tillbringades ute i med andra goa människor och mycket bus hände haha. Sen lördag morgon, redan vid 9 när vi vaknade var solen uppe. Så vi skyndade oss ut igen till solen haha. Men iaf, slut på mitt tjat! Hoppas eran helg varit lika grym som min!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious