Dagens outfit

  2013-05-22 / 21:06:00 / Outfit /

 
 byxor - Dr.Denim // peplume top - Gina //  stövlar - Hunters
 

Regnade idag så det blev på med mina Hunters. Skoldagen var dryg och har jättepanik för imorn är det SO-redovisning + NO redovisning + Idrott + betygs deadline. Snacka om panik.. därför detta inlägget kom lite sent för suttit med plugg hela kvällen. Tänkte dela med mig av ett riktigt bra pluggtips, även fast det är lite svårt att genomföra ibland. Så ge din telefon till din mamma, ah det var exakt så jag sa. Beräkna ungefär hur lång tid du behöver så säger du till din mamma/pappa. Ta min telefon nu och ge mig inte den förrän klockan åtta. Stäng av ljud och allt sånt på den så ska du se att du kommer kunna koncentrera dig tusen gånger bättre. Hoppas er dag varit awesome, ni är underbara allihopa! xoxo


Emma

Vart har du köpt de svarta byxorna? :)

2013-05-22 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious