Gina utförsäljning

  2013-05-29 / 22:25:00 / Vardag /
 
 
Tja babes! Denna dagen har jag varit så jäkla täppt i näsan.. Kan knappt andas och det suger. Kunde inte va med på skoljoggeb utan fick ta tid istället. Gick la bra. Min goda vän Alice är så generös så hon gav mig en VIP biljett till Gina utförsäljningen som är i knalle. Den är på fredag för alla som vill gå men som sagt så fick jag VIP så jag och tre andra fick gå idag. Fanns inte alls mycket och det mesta va i XXL osv.. Men hittade iaf 7 par nya trosor då jag är in väldigt need of that! 70 kronor, 10kr styck, najs säger jag!
Sedan var der konfa reunion då vi åt hamburgare, fick våra konfirmationskort och en bok. Var riktigt mysigt tyckte jag! 
Tänkte bara säga att jag ska börja med lite mer "tips" osv istället bara för om min dag.. vem bryr sig egentligen om det? Har typ feber nu så gofnatt folkens!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious