Helgbloggtork

  2013-05-28 / 18:41:36 / Vardag /

 
Asså helt seriöst... vet inte riktigt varför men varje helg får jag riktigt blogg torka. Vet inte vad jag ska skriva, orkar inte, upptagen osv.. Men denna helgen har iaf varit att jag varit sjuuukt bizzy! Tänkte berätta lite kort iaf för dom som är nyfikna. I fredags då, hade hela kunskap studiedag, så jag, Ein och Linnea drog en tur till göteborg! Förjäkla mysigt var det med starbucks, god mat och shopping hela dagen. Fick köpt mig en Hunky Dory japan knit kofta från NK, ett nytt bälte från Chelsea och en fiorucci påse (ett måste!!!) Tänkte visa bild på det snaart :P
När vi kom hem hängde jag med till Linnea stuga som ligger i Borås Sommarstad lite utanför stan. Åt god mat och sedan åkte vi till några andra kompisar i Sandared och chillade med dom till sent på natt då vi sen drog hem och sov. Lördag blev lika fullspäckat, hem från Linnea vid 2, hade en timma att fixa om mig för att åka till mammas storband (hon spelar saxofon) i Ulricehamn! Så stolt över henne och verkligen kul att lyssna på! Jag stannade sedan kvar i Ulricehamn hos min kompis Moa där vi köpte massa gott på ica och chinamat. Vi satte oss sedan på ulricehamns brygga och myste resten av kvälleeen. Klockan 1 på natten ringer hennes bror och frågar om vi ska med ut till ett gammalt övergivet mentalsjukhus... Herregud vad läskigt det va..! Tack och lov att vi inte gick in. Somnade 3 och tog bussen hem nästa dag. Söndagen var slapp då jag var helt död av trötthet från helgen.. Seriöst helt död. Min helg iaf! Hoppas ni orkar läsa..
Nu är det den sista hela skolveckan iaf!!! OMG, sommarlov om lite mer än en vecka... dööör, är stressad och längtar samtidigt... 10 veckor lov... förjävla gött asså.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious