Hello babes

  2013-05-23 / 23:53:51 / Foto /
 
 
Hej och förlåt för så sent inlägg! Men har verkligen haft fullt upp idag med massor. Redovisningarna gick bra! Tror jag iaf får C på NOn och B på SOn. Fingers crossed! Vi hade även idrott där man skulle springs rtt varv rint ramnasjöb som är 1,3 km långt så fort man kunde. Blev väldigt nöjd med min tid iaf och var första tjejen in i mål hihi!:')
Mötte sedan mamma i stan då vi fikade på Café Bakgården. Vädret blev fin så åkte hem och solade, grilladr och sen hade en liten photoshoot med min syster. Kommer fler bilder på lördag, men här bjuder jag på två så länge. Imorn väntas studiedag som kommer tillbringas i göteborg med babes! Ooh tagga, sov gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious