lätt mobbad haha

  2013-05-14 / 22:39:55 / Kompisar /
 
 
Men hallå allihopa som orkar kolla in här! Hade 400 unika besökare igår och ni fattar inte hur glad jag blir! Massa kärlek till er <3
Iaf, tisdagen har varit braaaaa, redovisat generatorn och det känns som en tyngd lyfts av mina axlar, så j**vla gött ska jag säga. Sedan bar det av till en hemlig person.. håller vem det är för tillfället, men jaaa, iiiip. Sedan var det träning då det blev cross fit och zumba. Min rumpa dödar mig efter alla squats...
Och som ni ser ovan testade jag på att göra lite såna här gulliga "just girly things" bilder/grejer. Min fina vän elin som är med på bilderna och tyckte faktiskt dom blev rätt coola. Vad tycker ni? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious