Måndag

  2013-05-13 / 23:41:27 / Allmänt /
mobilbilder
Hej alla goingar! Precis insett att det bara är 3 veckor kvar till sommarlov.. jag vill att det ska kännas hur gött som helst, istället har jag bara hur mycket stress som helst!! Massa skola, hinna träna, hinna med kompisar, spara Pengar osv.. Jaja när sommarn väl kommer får vi hoppas att stressen släpper. 
Idag var det en dryg skoldag.. kommer ingen vart med något alls. Sedab bar det av till gitarren med jennifer och sedan subway för hon hade nån gratis kupong grej där haha! Gott vare iaf! Sedan var det tänkt att vi skulle träna men nejnej.. Då blev vi hembjudna till Linnea som fyller 15 idag! En av mina bästa kompisar just nu & jag älskar henne till universums slut och tillbaka. Blev asgod mat och sen en tårta med maräng & nutella, nam haha. Hoppas er dag varit bra med!


emelie

vilken gosiii blogg du har vännen

2013-08-02 @ 22:00:03
URL: http://repeatmoments.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious