Nytt inköp

  2013-05-21 / 18:40:00 / Fashion /
 
Jag är för jäkla dålig. Såg nu precis när jag skulle trycka på publicer att jag inte ens har skärpa på byxorna... jag är dålig, förlåt. Men man ser ju rätt bra ändå. I min garderob finns nu iaf vita Dr.Denim för 400kr köpa på face i stan! Behövde verkligen ett par nya byxor då jag bara går runt i svarta haha..


Karolina

åh köpte också mina vita nyss! så jäkla tighta är de dock, mycket mer än de svarta i samma storlek :o sad att de är så genomskinliga med haha... om de skulle börja regna går man ju runt med genomskinliga brallor hah!

Svar: Ja verkligen jättesynd!! Man kan inte ha ett enda par trosor under utan att dom syns igenom.. Sadface:( kul för alla killar dock haha;)
Isabell Persson

2013-05-21 @ 21:09:52
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Anonym

Förändras dr.demin jeansen något efter första tvätten? Sitter de fortfarande lika bra?

Svar: Ibland måste man tvätta dom annars så färgar dom av sig på benen i början. Det beror helt på byxorna, för tex mina har inte ändrats ett dugg i färgen medan min kompis byxor blev nästan gråa. Dom sitter nästan bättre efter man tvättat skulle jag nog säga. Dom töjer ju sig när man har på sig dom och så blir dom lite mindre igen när man tvättar dom:)
Isabell Persson

2013-12-25 @ 23:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious