Sunshine

  2013-05-16 / 22:51:21 / Vardag /
Hej mina vänner! Förlåt att filmen kom ut väldigt sent igår men den villr aldrig laddas upp haha... Idag var det så jäkla fint väder! Solen sken och det var runt 20-22 grader. Happy. Men såklart på den varmaste dagen av alla har vi ute idrott i hetten. vi gjorde en lek som kallas doppboll, höll på att svimma efter halva lektionen av värmeslag haha annars var det kul! Sedan hade jennifer tydligen redan bestämt att vi skulle till onyx och träna, så det gjorde vi. Intervall springning blev det, även där var det typ 100 grader så dog lite lätt.. Hade iaf väääääldigt kul för vi var själva på hela onyx så cpa sönder:')
Ligger nu i sängen med beslutsångest över vad jag ska ha på mig imorn & om jag ska locka håret eller inte?? Panickkkkkkkkkkkkkk.....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious