Faux fur

  2013-11-04 / 22:32:58 / Fashion /

Åh kommit på att jag verkligen vill ha en pälsjacka! Skulle vara så bra att ha något att byta av från min svea jacka ibland som är så stor och tung. Bilderna ovan är från we ♡ it och älskar den i högra översta. Herregud kolla va fin?! Den enda jag hittat på nätet som är fin är från märket Blåräv (alltså äkta päls vilket inte känns bra..) och den kostar 4999kr.. Föör dyrt för lilla mig för tillfället haha! Letar dock mer efter en grå/svart/mörkare färg, känns bättre och mycket lättare att matcha. Finns en på H&M som jag har planer på att testa imorn. xoxo

P.s Blev inget internet idag.. Kommer i övermorgon. Så är det med flytt-.-




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious