like a superstar

  2013-11-12 / 12:00:00 / Foto /
 
 
 
Min fina syser fick aggera modell än en gång! Som ni ser är det mina hunters på bilden.
 

Ja äntligen kan jag dela med mig av lite bilder tagen med min systemkamera. Vårat internet kommer inte förrän nästa vecka så sitter just nu på farfars dator! Fungerar ju dock lika bra. Hela helgen tillbringades ju då påmariedal cup vilket är en fotbolls cup som varar dygnet runt hela helgen. Så jag och Elin var i Fristadhallen från nio på kvällen till fyra på morgonen, somnade halv 5 och vaknde fyra sen på dagen haha. Sedan direkt in till Borås Hallen till klockan 2 på natten haha. Vänt på dygnet heltoch hållet iaf. Igår mådde jag inte så bra så fick ringa in sjuk till skolan. Tillbringade hela förmiddagen påå sjukhuset på grund av mitt knä och lite andra grejer. Ha en bra dag iaf, så hörs vi!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious