Lyxiga fransar

  2013-11-20 / 21:37:15 / Tips /

En salong inne i stan vid namn Familjen Sandwall (ligger vid viskan på sandwalls plats) är en väldigt omtyckt salong i stan och det pratas myckte bra om den. Både frisör, naglar och ansikte hjälper dom en med. Några av mina vänner har gjort en grej som kallas "lyxig fransförlängning" (dock på engelska men minns inte stavningen haha) Det innebär att med hjälp av en ny teknik som dom är specialicerade på sätter dom fast lösögonfransar på ditt öga. Man kan välja egen längd och dom sitter i upp till fyra veckor. Hur najs låter inte det? Man slipper då använda mascar vilket är hur najs som helst. Underfransarna är bara att färga. (Antingen på salongen eller köpa egen från åhlens) Jag funderar starkt på att testa detta. Ska försäka boka en tid innan thailand så då slipper jag ha smink på mig där. Hur bra blir inte det??



Anonym

Hur mycket kosta det? Svara helst i ett inlägg :)

2013-11-26 @ 21:08:54
Anonym

Hur mycket kosta det? Svara helst i ett inlägg :)

2013-11-26 @ 21:08:54
Anonym

Hur mycket kosta det? Svara helst i ett inlägg :)

2013-11-26 @ 21:08:55
emma

finns ju på dem flesta skönhetssalonger?:)

2013-12-16 @ 22:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious