Taggar la weekend

  2013-11-07 / 20:11:00 / Helg /
Jag håller på att koka över. Pappa ringde angående bredbandet/internetet idag och då säger dom att det står i våra papper att det inte ska sättas på förrän om en månad?! Men va? Har ju så många bilder jag vill dela med mig av till er. Från mitt och hannahs photoshoot osv.. Dom skulle fixa det sa dom så hoppas det blir bra snart!
Hela helgen är det mariedal cup. Det är en fotbollscup för killar som varar heela helgen. Alltså tillochmed på natten. Jag och elin ska dygna natten fredag till lördag iaf haha! Massa energidricka blir det! Blir nog jättekul. Sen sover hon här och så är vi i en annan hall på lördag kvällen! Blir nog toppen.
 
Mår väldigt bra för tillfället. Allting går som jag vill det. Är glad och posetiv, så livet rullar på i ett högt tempoo. Tränar mycket nu med och bara älskar tröttheten. Jaja slut på mitt tjat.
 
Ska ni göra något kul i helgen?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious