The stort of my life

  2013-11-07 / 19:56:01 / Bella says /

Kan blir väldigt lätt sårad och gråter ganska lätt, men ibland så visar jag inga känslor alls.

Jag är sjukt stressad över skolan men orkar inte bry mig så mycket.

Jag har massvis med leverfläckar på kroppen. Och finns det två bredvid varandra brukar jag måla en smiley-mun under haha, påhittigt.

Kan prata om allt med min syster som jag älskar otroligt mycket men ibland har jag lust att döda henne.

Att ha kul är det bästa jag vet. Älskar att vara spontan & lite yolo. Ibland leder det inte till så bra grejer, men man får ha kul innan iaf.

Kläder spelar stor roll för mig. Tänker mycket vad jag har på mig.






Amanda CL

känner igen det, har väldigt svårt att visa känslor ibland, men ibland är jag sjukt lättsårad och visar det väldigt bra

2013-11-07 @ 20:00:53
URL: http://amandacarlberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious