Thinking

  2013-11-25 / 15:55:46 / Bella says /
 
Alla dessa tankar som går genom mitt huvud är obeskrivliga.. Snart måste jag välja gymnasie och det ger mig sån panik... Är säker på vilken skola jag vill gå på iaf och det är Sven Eriksson. Var på besöksdag och besökte Bäckäng på morgonen. Kollade in linjerna Europa Världen och Beteendevetenskap, jättebra linjer. Men skolan? Nej den passade inte mig alls. Alla pratar om "bäckängandan" men jag (av nån konstig anledning) kände inte av den alls haha. Tror inte riktigt skolan passade mig helt enkelt. Men sen på Sven Eriksson trivdes jag jättebra.
 
Mitt förstaval står mellan Entrepenör och Ekonomi. Eknomi är det nästan 99,9% chans att jag kommer in. Dom flesta som söker dit kommer in + att jag är över medelpoängen som behövs för att komma in. Men entrepenör o andra sidan verkar så kul. Alltid varit intresserad av att starta eget och tror jag har egenskaperna för att klara av det. Men sen verkar det även läskigt och eftersom jag velar, tänk så tar jag nåns plats som skulle vilja ha det tusen gånger mer än mig (finns bara 30 platser)..
Tror nog det blir ekonomi för nästan alltid varit säker på det.. men ja, får vela en liten stund till..


Anonym

Haha bäckängandan går ut på att man har frihet att tycka om vad man vill, få klä sig hur man vill osv, vilket är något man inte får på teknis haha

2013-11-26 @ 10:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious