2 black and white

  2013-10-15 / 20:49:00 / Vardag /
 
Hejsan hoppsan alla goa. Under dagen har det väl inte hänt något speciellt. Skola, stan, skämt ut mig lite grann, sen upp till Alice en stund, hem, äta, plugga, te. Just nu håller jag på med en slutreflektion för slöjden. Sen till måndag ska vi göra en bildanalys. Och vad ska denna bildanalys vara om då kanske ni undrar, jo, fläckar. Vi skulle zooma in på fläckar och ta en bild på det för att se om man kunde få det att se ut som något annat. Sen ska vi analysera vad vi tycker om den!? Haha asså wtf. "Ja jag blir fruktansvärt upprörd av denna fläcken för det här strecket var lite för snett åt vänster" mmhh..
 
Imorgon då folkens ska jag till frisöreen! Bokat tid 14.30 så då blireee naaajs. Tänker inte säga vad jag tänkt göra med det. Om ni vill kan jag visa det med bilder imorn. Skulle det vara till något intresse att se?:)
 
En grej till! Tack så mycket för alla fina kommentarer jag får! Jättekul med lite respons av er!! Det är en hel drös med nya unika besökare här inne varje dag nu, så skulle bara vilja säga välkommen till er och hoppas ni stannar!:D
 
Några önskeinlägg ni har??


Anonym

Vill jättegärna se bilder!!!

2013-10-15 @ 21:29:29
Anonym

Hur många besökare har du?

Svar: beror på hur bra uppdateringen är men nu runt 500-700!:)
Isabell Persson

2013-10-15 @ 21:30:39
Anonym

700 per dag???

2013-10-16 @ 07:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious