Fuck you monday

  2013-10-21 / 09:00:23 / Vardag /
I brist på andra bilder + att jag inte kan ta bilder med mobilen för jag inte har något minne kvar.. Kolla den röda färgen! Helt fantastisk! Men ni anar inte hur arg jag är, jag hann aldrig fota!! Alla fina höstlöv är nu antingen på marken eller helt gråa. Idag öser regnet ner iaf och allt känns bara som det blir gråare. Dagar som denna man längtar till Thailand! 
Sitter just nu i skolan och alla är otroligt tysta.. Alla bara andas tungt.. Förmodligen bara för det är måndag. Tack och lov är det höstlov nästa vecka och en dag i Göteborg är inplanerad med Elin då vi ska kolla runt lite, fika, köpa present till mamma osv. Hoppas även på att någon har nån halloween fest. 

Tack för alla tips på inlägget igår, ska se om det kan åtgärdas! Pusshej sålänge




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious