Fucking Karma

  2013-10-22 / 20:29:00 / Bella says /
Karma, that bitch. Nä det är såhär att jag är extrem när det gäller att tro på karma. Verkligen helt galen nästan. Men alla grejer jag gör leder till att jag bara tror på det mer och mer. Dom flesta känner igen karma på så sätt att om man gör något dumt mot någon/något så gör någon crazy force där ute att det händer något dåligt mot dig. Alltså typ som om det undermedvetna straffar dig eller ger hämnd för att du varit en bad girl eller nåt haha.
 
Men jag, jag tror att karma har att gör med allt. Inte bara om man gör något dåligt, utan allt. Har flera exempel där det hänt mig på riktigt. Ett väldigt stort t.ex är med killar. Innan sommaren var jag på g med en kille, då redan första gången vi träffades berättade jag det för rätt många och lixom "tror det kan bli något den här gången" men nej. Då blev jag sårad som aldrig förr, han ville inte ha mig. Inte kommit över han än tom... Men då, för ca 2 månader sen hade jag en annan kille på g, då tänkte jag, jag berättar inte för någon.
 
Bara jag och dom som varit med oss visste om det. Jag sa det inte till någon. Fick en fråga på ask om jag var på g med någon och testade då att skriva "ah han är jag på g med" På mindre än 5 minuter att jag fått massvis med, vem är han, usch han, varför väljer du han osv. Tog genast bort svaret, pallade inte. Det gick asbra, jag fick tom med känslor. Då när det började kännas mer seriöst, började jag säga till folk som undrade. Med en gång, med EN gång, gick det utför. Han smsade inte lika ofta längre och en dag skrev han att han tappat känslorna. Fyfan.
 
Jä*lar vad jag tjatar, men behövde skriva ut detta. Samma som jag och elin sa "det går aldirg att plugga i skolan längre", vips så pluggade vi hur mycket som helst idag. Om jag säger att jag har godisförbud har jag större godislust än någonsin. Kompisar får t.ex inte säga "hoppas ditt hår blir fint när du färgar det idag" eller "lycka till med han killen du ska träffa". Nä usch. Så jag är verkligen livrädd för att säga grejer. Som att det kommer bli så, eller så för då blir det inte så. Låter värsta läskig nu.. men ja. Asså kan babbla på om det i evigheter men ska sluta tjata nu. Lite djupa tankar av mig, pusshej
 
 
P.S Nu kommer säkert karma försvinna bara för att skrev såhär att jag tror på det... men nu kommer det komma tillbaka bara för jag skrev såhär.. asså åååhhh hahaha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious