If I lose myself tonight

  2013-10-14 / 20:40:11 / Vardag /

Satte mig precis i soffan med en kopp te framför tonårsbossen efter 2 timmars plugg med matte. Jäkla hormonisk jag låter haha, typical orre weheartit style. Men nej så äre ej. Innan jag fick denna harmoniska bild på min tekopp och tomtesnurr (julfeeliiing) teet brände jag mig på vattnet, spillde ut mjölk på golvet, rev ner halva kopp hyllan och råka slå i min lilltå i matbordet. Kul, jätte. 

Idag har jag tillbringat dagen hemma för vi hade bara skoljogg i skolan och eftersom mitt knä är sönder. Så gick ju det inte att vara med. Kan inte precis påstå att jag var så ledsen för det haha. Sen mitt på dagen åkte jag in till sjukhuset för ett möte med min sjukgymnast. Hon vände och vred och böjde på mitt ben. Men bättre blev det iaf tack och lov. 

Vi hörs my loveees



EMELIE

HAHAHHA ERKÄNN JAG HAR VERKLIGEN FÅTT DIG ATT CHILLA MED ORRIGHETEN<333

Svar: Hahahhaha jaja<3333
Isabell Persson

2013-10-14 @ 20:58:56
URL: http://repeatmoments.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious