It's the little things that counts

  2013-10-15 / 21:31:33 / Tips /
Tre små random tips:
 
Hårolja:
En grej som många är väldigt skeptiska mot är hårolja. Men sen jag började använda hårolja har det gjort undervärk på mitt hår! Det behövs endast några droppar i handflatan som du gnider in i topparna på ditt hår. Efter du duschat eller tort. Finns håroljor nästan överallt för 30 kronor till 500 kronor. Den jag har köpte jag på ullared för 60 kronor och den är hur bra som helst!
 
Grönt te:
Herregud jag måste sluta tjata om detta med te nu haha! Druckit det en period nu för att se om det blivit några ändringar, för att kunna berätta för er, och det har det! På internet står det att grönt te hjälper mot stress, finnar, huden blir lenare och ämnesomsättningen sätter igång, vilket innebär att man går ner i vikt lättare. Och allting har faktiskt blivit bättre. Min hud är lenare och jag har inga finnar någonstans. Kanske värt att testa?
 
Duscha kallt:
För kroppen, stress, finnar, huvudvärk osv är det jättebra att duscha kallt. Speciellt om du rakat dig nånstans så är det jättebra att duscha kallt där för att minska rodnad och rakfinnar. Kallt vatten är även mycket mer skonsammare mot håret då det inte slits lika mycket då. Nu snackar vi inte om isande kallt, bara precis på gränsen du klarar av det haha.
 
 Instabild from todayyy



Anonym

vad heter håroljan du har?

2013-10-17 @ 08:53:28
Anonym

Hur många KOppar te om dagen dricker du ? :)

2013-10-17 @ 13:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious