När allt går nerför, vill jag va med dig

  2013-10-22 / 21:37:00 / Vardag /
en underbar oldie sommarbild på mig och birkis
 
Hej folken, tisdag idag alltså. Mamma och pappa jobbar hela veckan och är bortresta så mormor och morfar från Norge kom och hälsa på. Hade med sig både norska "kakemenn, det är som vita pepparkakor, julebrus, det är norsk julmust och sörlands chips. Känner mig dock endå så nere. Har pms så det lyser om mig. Kanske inte det bästa att skriva ett blogg inlägg om men ah, blogge är till for my feelings right? Haha har sån lust att spamma hela insta med alla känslor jag har, med massa gråtbilder och hur mycket jag vill mysa med nån, men det går ju ej så bloggen får lida. Vädret är piss, mitt humör är piss allt är piss haha..
Förlåt, ska vara gladare imorn! Ska skriva ett inlägg om en grej som jag fick som en kommentar på några inlägg sen, puss godnatt


Sofie Backlund

Underbar bild!

2013-10-22 @ 23:29:57
URL: http://sofiebacklund.blogg.se/
emmelie

Vilken härlig bild :)
snygg blogg!

2013-10-28 @ 17:58:14
URL: http://emmelieandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious