stay with me, I will be yours forever

  2013-10-21 / 21:01:58 / Vardag /
 
några söta oldies (elin kommer döda mig men yolo haha)
 

Några plus&minus
- jag är sjukt stressad för att hinna klart med franskan
+ det är höstlov snart
- märkt att jag får utslag i ansiktet av min BB-cream
+ mitt knä känns mycket bättre igen
- det är bara måndag
+ 60 dagar kvar till Thailand
- det börjar bli iskallt ute nu
+ vi flyttar snart
- känner mig så ensam och tom
+ kommer inte på några fler minus
 
Dagen i skolan gick fort och fick inte speciellt mycket gjort haha..Sen bar det av till sjukhuset och sjukgymnasten. Fick testa på i gymmet där osv.Sedan hem till Elin, åt fööör många mariekex, tryckte i oss en hel ben&jerry och testade på att göra "Grind with me". Haha om ni inte har sett grind with me videosarna så sök på vine appen eller youtube så ser ni haha! sjukt svårt. Måste plugga nu så vi hörs imorn, pözz
 
 
 
 


elin wahlberg

fina bilder :)

2013-10-21 @ 22:42:10
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious