Studiedaag är naajs

  2013-10-03 / 10:22:20 / Vardag /

Godmorgon allihopa och hoppas ni sovit gott! Idag har iaf hela kunskap hemstudiedag vilket innebär att man ska plugga hemma. Tror inte det är särskilt många som gör det egentligen utan ser studiedagar som en "ledig" dag. Dumt gjort. Man får gjort sjukt mycket på hemstudiedagar, iaf jag då jag snart har gjort klart ett helt mattesteg! Jag gick upp halv tio och ska plugga till 2 (då vi slutar skolan vanligtvis) Så slipper jag plugga massor i helgen! Sköönt. 

Just nu sitter jag här vid matbordet och äter apelsin som en jä*la gris. Jag menar vem kan äta apelsin utan att få det i hela ansiktet haha! Helt omöjligt seriöst.. Ska in till Elin sen och träffa upp med vår vän Emilia. Så ungefär så ser min dag ut! 

Kolla in på bloggen lite senare idag för behöver er hjälp med en grej då! xoxo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious