10 dåliga sanningar om mig

  2013-09-30 / 18:52:00 / Random shit /
 
 
1. Jag hatar ordet "okej". I alla sammanhang och kan bli sjukt irriterad på om nån skriver det.
 
2. Jag bitar på naglarna, så svårt att sluta.
 
3. Jag äter HUUR mycket äpplen som helst.
 
4. Jag kan inte ta kritik och blir oftast elak tillbaka mot den personen som kritiserar utan att jag tänker på det för jag tycker bara jag försvarar mig själv.
 
5. Jag använder alldelles för mycket pengar och måste verkligen sluta med det.
 
6. Min mobil förstör mina ögon för jag kollar i den så mycket
 
7. Jag köper bara märkeskläder nu för tiden..
 
8. Jag har otroligt lätt för att börja gråta och bli ledsen.
 
9. Jag tycker alla är fina på sitt sätt, men kan tycka en person som alla andra tycker är asfin, är jätteful haha.
 
10. Om jag har PMS, skriker jag massor haha...
 
Vet inte riktigt varför jag delade med mig av dessa "dåliga" grejer men har inget annat för mig och är lite halft iriiterad på allt och alla haha! Kommer bra snart oxå haha:*
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious