Celebration

  2013-09-11 / 21:22:55 / Vardag /
Hej och förlåt för ingen bloggning men skola tar över all tid!
Efter skolan blire hem till elin (som vanligt) där vi alltid brukar äta. Men idag blev det istället ett stop på en pizzeria där vi tryckte i oss en stor pizza med kebabsås, kyckling och pommes frites på haha! Kanske inte låter så gott men är himmelskt! Nu när jag kom hem blev det en rask promenad med hunden, bara för att få rört lite på mig.
Imorn börjar äntligen dansen igen och tycker det ska bli jättekul! Får se hur mycket jag kan dansa med tanke på knät. Men är mest teknik på höstterminen så försöker så gott jag kan! För er som undrar så dansar jag street-jazz på showakademin! 
På bilden ser ni en champagne flaska (alkoholfri såklart) som vi drack för att fira att vi äntligen fått sålt vårat hus!! Vi flyttar i mitten av oktober/början av november och är så taggad!
Här fick ni en liten update!


fghjklö

vart ska ni flytta`:)

Svar: Sparsör/fristad:)
Isabell Persson

2013-09-12 @ 18:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious